Planowanie

Zastanawialiście się kiedyś jaki sens ma dobre, odpowiednie planowanie? Czym tak właściwie jest i po co planować? Spotkałem się już nie raz, z przedsiębiorcami którzy prowadzą firmę tak po prostu. Bez konkretnego planowania, bez strategii i dążenia do zamierzonych celów. Zacząłem zastanawiać się dlaczego właściwie tak jest. Analizowałem to sobie i doszedłem do wniosku, że są to ludzie wypaleni już zawodowo. Tacy, którzy znudzili się…

zobacz więcej

Wykorzystaj swoje możliwości!

Praktycznie chyba każdy z nas zauważył, że w ostatnich latach w światowej gospodarce następują drastyczne zmiany. W znacznym stopniu, na obecny jej kształt wpływa dynamiczny rozwój technologii, dzięki któremu łatwiej nam się funkcjonuje zarówno w codziennym życiu, jak i w pracy zawodowej. Świat zmienia się z roku na rok, z miesiąca na miesiąc, koronawirus wywołał bardzo duże zamieszanie na rynku. Dlatego istotne stało się poznanie…

zobacz więcej

Dlaczego marnotrawisz swój czas?

Koniec roku to czas przemyśleń i wniosków. Z obserwacji moich klientów z różnych działalności dochodzę do wniosku, ze wydajemy pieniądze, których nie mamy. Pewien procent osób składa zamówienia na usługę, po czym gdy dochodzi do formalności okazuje się, że dokonali innego zakupu. Ku mojemu zaskoczeniu (lub nie…) niezwiązane z prowadzoną działalnością i obiektem zainteresowania stają się rzeczy, których nie potrzebują.Raz na jakiś czas zdarza mi…

zobacz więcej

Skoncentruj się TYLKO na JEDNYM obszarze.

Jedną z najszybszych rzeczy, które możesz zrobić, jest skupienie się na tym, co działa od lat. Skoncentruj się i realizuj jedną rzecz w danym momencie. Obserwuj uważnie rynek, rób co modne i z rozwagą. Wielokrotnie wspominałem, że czasu nikt nam nie odda. Jestem zwolennikiem różnego rodzaju testów, w końcu dzięki nim sprawdzamy chociażby skuteczność trwania kampanii marketingowej, czy technologii, którą jakiś czas temu wdrożyliśmy. 5-6…

zobacz więcej

FOMO – fear of missing out – narzędzie growth hackera.

Od czasu powstania mediów społecznościowych ludzie chcą dowiedzieć się co słychać u swoich znajomych. Jeśli z różnych względów nie są w stanie być na bieżąco z nowinkami na wall’u, zaczynają się niepokoić (powstają oznaki FOMO), że COŚ może ich ominąć. Zaczynają odczuwać skutki stresu. Co wspólnego ma FOMO z growth hackingiem? Negatywne uczucia, które czują ludzie w obawie utraty bycia “na czasie” z wpisami w…

zobacz więcej