Jak przyciągnąć uwagę klientów?

W każdym biznesie niesamowicie istotny jest nie tylko produkt, czy usługa. Równie ważna jest również oczywiście sprawdzona strategia marketingowa oraz skuteczna obsługa klienta. Nie możesz zapominać też o dobrze dopasowanej do oferowanych przez Ciebie produktów reklamie. Uwzględnij przy jej tworzeniu również grupę odbiorców, do której jest skierowana. Z pewnością nie są to wszystkie sposoby na przyciągnięcie uwagi Twoich klientów, ale od nich bezwzględnie warto zacząć. …

zobacz więcej

Jak skalować swój biznes?

Czasami bywa tak, że mimo daleko idących zysków, które są związane z rozwojem działalności gospodarczej, jej skalowanie nie jest wcale takie proste. Dotyczą to szczególnie firm o średniej wielkości. Zazwyczaj wcześniej, czy później biznes znajduje się one w takim punkcie, w którym rozwój negatywnie wpłynie na wszystkie zachodzące w niej procesy oraz na sposób zarządzania pracownikami. Z pewnością jest to takie miejsce, w którym wspomniany…

zobacz więcej

Kiedy warto zrobić aktualizację strony?

Aktualizacja strony internetowej jest takim zadaniem, które jest czymś powszechnym w serwisach internetowych. Powodów przeprowadzenia aktualizacji strony internetowej może być naprawdę bardzo wiele. Zaczynając od rozwijającej się konkurencji, przez wygląd nie pasujący do dzisiejszych oczekiwań konsumentów, aż do sugestii osób, które odwiedzają stronę internetową określonego serwisu. Poniżej omówmy takie przypadki, w których przeprowadzenie aktualizacji strony internetowej niestety staje się niechcianym obowiązkiem. Oczywiście pewnie nawet Ty…

zobacz więcej

Nowoczesne płatności w e-sklepie

Jakie są najpopularniejsze metody płatności w sklepach internetowych? Oczywiście są to bardzo wygodne szybkie przelewy oraz płatności za pobraniem. Dzięki nim klient może o wiele szybciej otrzymać paczkę z zamówieniem. Minusem takiego rozwiązania jest to, że jest zmuszony zapłacić trochę więcej. Z oczywistych względów. Klienci stali się obecnie maksymalnie wymagający. Twój asortyment, czy obsługa klienta to jedno, ale możesz „podpaść” mu też zbyt małym wyborem…

zobacz więcej

Jak sprzedawać przez social selling?

Pewnie zdajesz sobie sprawę z tego, jak trudno jest dzisiaj prowadzić sklep stacjonarny. Większość sklepów przeniosła się do sieci. Wynika to stąd, że kupowanie w ten sposób z wielu względów jest dla Twoich klientów łatwiejsze, szybsze oraz bardziej opłacalne. W dodatku, nie oszukujmy się. Większość sklepów stacjonarnych ma tę jedną istotną wadę, że jest w nich mniejszy wybór. Oczywiście nie bierze się to stąd, że…

zobacz więcej