Kilka kroków do określenia swoich grup docelowych

Ile razy zdarzyło ci się usłyszeć “naszą grupą docelową są wszyscy”? Śmiemy twierdzić, że więcej niż raz. Wynikać to może m.in. z niechęci do podjęcia wysiłku i stworzenia zawężonych grup, które idealnie oddadzą charakterystykę firmy, produktu i idealnego klienta. Dlaczego określenie grup docelowych jest ważne w twojej firmie? Grupa docelowa to nic innego jak ci klienci, którzy najchętniej kupią twoje towary lub usługi. Zastanów się,…

zobacz więcej

Pasja. Jak na niej zarabiać?

Czym jest pasja? Chciałbyś przez całe życie robić coś co kochasz? Coś, co każdego dnia będzie Ci przynosić samą przyjemność i uczucie spełnienia? Niesamowite jak dużo ludzi zajmuje posady, które są dla nich męczące i nudne. Ci ludzie każdego dnia myślą o tym, że już niedługo nadejdzie weekend. Jak można zdecydować się na taki układ? Układ, w którym każdego dnia około 8 godzin wykonujesz czynności,…

zobacz więcej

Motywacja i jej odmiany

Słowo motywacja jest dzisiaj odmieniane przez wszystkie przypadki. Pracownicy muszą być zmotywowani, by osiągać sukcesy, a przełożeni muszą umieć motywować, aby zwiększyć efektywność pracy swoich podwładnych. W dzisiejszym świecie wydaje się, że bez motywacji ani rusz. Są na świecie osoby które idą przez życie jak burza konsekwentnie realizując swoje cele. Nawet mimo niepowodzeń patrzą w przyszłość z radością obserwując róg obfitości jaki życie dla nich…

zobacz więcej

Zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem to jedna z najbardziej przydatnych umiejętności. Pomaga przy zakładaniu i prowadzeniu własnej działalności, jakiejkolwiek. Wpływa również na wartość Twojego CV, gdy zaczyna ono krążyć po sekretariatach i gabinetach, pozwala też zaplanować obowiązki i przyjemności z myślą o rodzinie. Temat jest tak istotny, że postanowiliśmy zająć się nim podczas najbliższego bezpłatnego szkolenia Startup Conversation, które odbędzie się w czwartek 13 lipca w łomżyńskim Parku…

zobacz więcej

Grupa docelowa

Grupa docelowa – zespół osób lub firm, stowarzyszeń lub innych instytucji, do których w sposób nadrzędny skierowany jest nasz komunikat, produkt lub usługa. Na określeniu grupy docelowej opiera się cały scenariusz reklamy i działalność marketingowa. Skoncentrowanie się na pewnej grupie i odpowiedzenie na jej konkretne potrzeby jest opłacalne dla obu stron. Dzięki takiemu działaniu, nierzadko zagospodarowującemu nisze rynkowe, małe firmy mogą uzyskać przewagę w konkurencji…

zobacz więcej